Vajza: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

___________________________________________________________

Djemte : A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Emra per Vajza me T

Emra VAJZAT Origjina / Kuptimi
TADORË-a nga një emër njeriu, ilir
taibe
Talusha
Tamara
Tanë-a
Tara ylli me i ndriqueshem
TARIONË-a nga një emër njeriu, ilir
Taulanta
TAULANTE-ja nga një emër njeriu, ilir
Taunita ilir
Tea sa di une emer ilir
TEFTË-a nga një emër njeriu, ilir
telora nuk e di
TEMALE-ja nga një emër vendi
teodora domethën nje emer i lasht hungarez.
Teona
Tereza
teuta
TEUTË-a nga një emër njeriu, ilir
Tiara kurora e mbretereshes
tiba emire,mbrekullueshemetj
timara nuk edi ashtu veq um erdh po i bukur pom duket
Tina
Tinarta emer i bukur kombinim nga Kaltrina-Tina edhe Gojarta--Arta
tiona internacional
Tirena
tokjona
tone
tradita me tradit
Trendafile fjalë e shqipes
trendelin emer i bukur shqip
Trendëlina EMER SHQIPTARE
Trime fjale shqipe
Trimnije
Trimrore emer shqip
Trina
TRINDA EMËR ILIR
trinesa
TRINGË-a emër i moçëm
Triola
Trioleta emer shumm i bukur por nuk ia di domethenien
TRITANË-a nga një emër njeriu, ilir
TRODARTË-a nga një emër njeriu, ilir
Tuana
TUBA

Nessun commento:

Posta un commento




Ky projekt eshte krijuar nga Tonin Rrapaj

nentor 2010